piątek, 8 kwietnia 2011

Filcowe owieczki - obrączki na serwetki.


Praca Pani Justyny.

18 komentarzy:

magdowo pisze...

Pierwszy głos.
Bardzo mi się podobają.
Pozdrawiam.
Magda

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

padłam jak je zobaczyłam! oczywiście oddaję swój głos, bo baranki sa niesamowite!

mała-manufaktura pisze...

Oddaję swój głos na owieczki! uwielbiam owieczki Justyny! :)

Oh.banty pisze...

Głosuję na baranki bo są użytkową ozdobą wielkanocną a rzeczy powinny być piękne i potrzebene:)

Jewellery by alex pisze...

też oddaje mój głos :) piękne

Martita1987 pisze...

Słodkie baranki:) Jak najbardziej zasługują na głos!!

Młodamama pisze...

Ja też oddaje na nie głos.Są prześliczne!

Aneczka pisze...

Zdecydowanie oddaje swój głos. Szalenie urocze te owiecki :D

Marietta pisze...

Świetne, oddaję swój głos!

Małgorzata pisze...

Głosuję na te urocze baranki:)

maka0803 pisze...

Głosuję na baranki;)

Ewka pisze...

Rewelacyjny pomysł!!! Mój głos na owieczki!!!

daria pisze...

I ja oddam swoj glos na Twoje owieczki - przeslodkie stadko:!Pozdrawiam:)Daria.

Aga robie-bo-lubie pisze...

I ja oddam głos. Owieczki przesłodziakowe i buzia sama się uśmiecha!

KasiaN pisze...

Naprawdę super są te baranki! Głosuję całym sercem, obiema rękami i w imieniu moich dzieci:) którym też się podoba. Szkoda, że będzie się liczyło jako jeden głos.

Lena Wz pisze...

Mój głos oddaję, są słodziakowe :-)

Asia pisze...

Ja tez oddaje glos na owieczki:) sa urocze:))

Agnieszka - ABOKU pisze...

Super owieczki, ...jakie fajne.