wtorek, 17 maja 2011

Broszka z filcu - stokrotka (filcowanie przy użyciu szablonów).

Dla wszystkich miłośników filcowania mamy miłą niespodziankę. Pokażemy Wam jak krok po kroku wykonać piękną broszkę z filcu. Broszkę wykonamy techniką filcowania na sucho - za pomocą:



pióra na trzy igły,


z użyciem maty,


i foremki do filcowania


oraz wełny czesankowej.

Układamy naszą foremkę na szczotce. Następnie w foremce w miejscach o odpowiednich kształtach umieszczamy wełnę i przy pomocy pióra na trzy igły zaczynamy filcować. Musimy wykonać po kolei pojedyncze elementy stokrotki - płatki i listki, żeby później połączyć je ze sobą .






Gdy mamy gotowe wszystkie elementy zaczynamy je łączyć (również metodą filcowania).





Odrobina cierpliwości i gotowe.


4 komentarze:

BB pisze...

Końcowy efekt bardzo fajny, ciekawa jestem ile czasu zajmuje wykonanie 1 takiego kwiatuszka?

kraina filcu pisze...

Całe wykonanie kwiatka trwa około godziny :)

pozdrawiamy:)

Truscaveczka pisze...

Mnie się skojarzyła z szarotką, nie stokrotką :) Świetna!

Janka Fickowska/ POLAND / Chrzanów pisze...

Robiłam na tej foremce - jest boska. Nawet nie spodziewałam się, że stokrotka wyjdzie taka duża. Też robiłam około godziny.