piątek, 27 stycznia 2012

Wystawcy na targach sztuki i rękodzieła 18.02.2012 w Warszawie("w biegu cafe" ul. Grzybowska 5a).

A oto i nasi wystawcy. Pierwszy z nich Pani Marta:

"Historyca sztuki z zacięciem artystycznym :) Od dziecka coś tworzę, choć kiedyś działałam głównie na polu malarstwa i rysunku. Około dwa lata temu zainteresowałam się rękodziełem, zaczęło się skromnie od kolczyków, koralików... a teraz wykonuję zarówno biżuterię jak i sztukę użytkową w wielu technikach, od decoupage'u przez witraż i mozaikę szkl...aną, po odlewy z żywicy i gipsu....Uwielbiam też łączyć różne techniki. Znajdziecie u mnie przekrój tworów artystycznych, od kolczyków, przez naszyjniki i pierścionki po szkatułki, obrazy ze szkła, lusterka :) Czyli dla każdego coś miłego... znaleźć mnie można pod pseudonimami hARTownia rękodzieła oraz sztuk kilka :D a w realnym świecie Marta Norenberg".






Brak komentarzy: